2 روش برای امتیاز دادن حرفه ای در مذاکره

در مذاکره

در مذاکره، حرفه ای امتیاز دهید! شاید از نظر شما مذاکره برای امتیاز گرفتن است. شاید تصورتان بر این است که در مذاکره باید فقط امتیاز بگیرید. یعنی هر چه شما کمتر امتیاز دهید، عمل شما موفق آمیزتر بوده است. اما آیا کسی که فقط به دنبال امتیاز گرفتن است، می تواند مذاکره کننده خوبی […]

برندسازی حقوقی با یک رمز 2 کلمه ای

برندسازی حقوقی

برندسازی حقوقی یا برندسازی برای حقوقدانان و وکلا اصول بسیار مهمی دارد. شاید وقتی بحث از برندسازی یا برندسازی شخصی می شود، مشهور و معروف شدن به ذهن بیاید. فردی که همه او را می شناسند. همه دوست دارند او را از نزدیک ببینند. همه دوست دارند ساعت ها با او بنشینند و وقت بگذرانند. […]

وکالت به سبک بن اند جریز: رایگان بدرخشید

وکالت به سبک

وکالت به سبک بن اند جریز (Ben & Jerrie’s) چگونه است؟ ابتدا باید از برند بن اند جریز صحبت کرد. اینکه این برند چگونه فعالیت می کند؟ و اینکه آیا می توان از این برند در حوزه وکالت و ارائه خدمات حقوقی درس گرفت؟ پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید و تا […]

سخنرانی برف پاک کنی برای وکلا و حقوقدانان

سخنرانی برف پاک کنی

سخنرانی برف پاک کنی، یکی از تکنیک های سخنرانی است. این روش می تواند برای حقوقدانان و وکلا بسیار حائز اهمیت باشد. مدرسین حقوقی، وکلای دادگستری و حقوقدانان می توانند با استفاده از این روش منظور خود را بهتر منتقل کنند. این روش، هم کیفیت سخنرانی شما را بهبود می بخشد و هم به فهم […]

ارتباط چشمی و 4 دقیقه طلایی در جلسات کاری

ارتباط چشمی

ارتباط چشمی صحیح تأثیر بسیار زیادی در شکل گیری ارتباطات ما دارد. چشم ها در زبان بدن به عنوان دریچه ها و پنجره هایی به درون شناخته می شوند. یعنی می توان از این پنجره به راحتی پی به درون طرف مقابل برد. همین چشم ها، رازهای درون شما را نیز افشا می کنند. بنابراین، […]

ارجاع موکل برای موکل نوازی و برندسازی بهتر

ارجاع موکل

ارجاع موکل به دیگر وکلا و همکاران، منافع بسیار زیادی دارد. اما در این خصوص باید به چند سوال مهم پاسخ داد. چندین نکته مهم نیز وجود دارد که عدم توجه به آن، خسارات جبران ناپذیری به بار خواهد آورد. در مقاله حاضر، به این پرسش ها و نکات پرداخته خواهد شد.  دلایل ارجاع موکل […]

متقاعد کردن با کمک خوب شنیدن

متقاعد کردن

متقاعد کردن اصول متعددی دارد. اینکه آیا طرف مقابل متقاعد می شود یا نه، تنها به ذهن او بستگی ندارد. این عملکرد شما است که تا حدّ زیادی ذهنیت او را شکل می دهد. بنابراین، می توان با مدیریت هدفمند جلسه، طرف مقابل را متقاعد کرد. این مقاله نیز به یکی از مهمترین اصول متقاعدسازی […]

وکلای حرفه ای در صدر نتایج گوگل

وکلای حرفه

وکلای حرفه ای در گوگل و موتورهای جستجو چگونه اند؟ به نظر شما اینکه نامی از شما در موتورهای جستجو نباشد، یک نقص برای شما محسوب می شود؟ به نظر شما چقدر حضور پررنگ شما در گوگل و موتورهای جستجو مهم است؟ وکلای حرفه ای داستان خود را روایت می کنند وکلای حرفه ای، داستان […]

ترازوی موکل نوازی: 3 معیار برای سنجش

ترازوی موکل نوازی

ترازوی موکل نوازی چیست؟ هدف وکیل هر چه که باشد، با رضایت موکلین او برآورده می شود. اگر وکیل به دنبال کسب درآمد باشد، مهمترین مسئله رضایت موکل او است. اگر وکیلی به دنبال تحقق عدالت باشد، باز هم این رضایت موکل او است که اهمیت دارد. در این مقاله موکل نوازی و مدیریت تجربه […]