وکلای حرفه ای در صدر نتایج گوگل

وکلای حرفه

وکلای حرفه ای در گوگل و موتورهای جستجو چگونه اند؟ به نظر شما اینکه نامی از شما در موتورهای جستجو نباشد، یک نقص برای شما محسوب می شود؟ به نظر شما چقدر حضور پررنگ شما در گوگل و موتورهای جستجو مهم است؟

وکلای حرفه ای داستان خود را روایت می کنند

وکلای حرفه ای، داستان خود را روایت می کنند. یک نکته مهم وجود دارد. یا شما داستان خود را روایت می کنید و یا دیگران این کار را انجام می دهند. پس، چه بهتر است که خودتان داستان خود را بگویید. حداقل این حسن را دارد که شما آنگونه که می خواهید خودتان را معرفی می کنید.

اگر نام خود را جستجو کنید، با چه نتایجی روبرو می شوید؟

همین حالا نام خود را در گوگل یا دیگر موتورهای جستجو وارد کنید. با چه نتایجی روبرو می شوید؟ آیا این نتایج برای شما جذاب است؟ آیا همان است که شما می خواهید؟ وکلای حرفه ای، صدر نتایج جستجو را از آن خود می کنند. اگر با کلیدواژه های مهم این اتفاق نیافتد، زمانی که نام آنها جستجو می شود، در صدر جستجوها هستند. به عنوان یک وکیل، باید تلاش کنید تا وقتی نامتان وارد می شود، معرفی شما به زبان خودتان در صدر جستجوها باشد. اما چرا؟

چرا باید معرفی شما از خودتان به راحتی در دسترس باشد؟

وقتی شما با فردی آشنا می شوید و جلسه دارید، اولین کاری که انجام می دهید چیست؟ احتمالاً نام او را در گوگل جستجو می کنید. ببینید چه سوابقی دارد؟ در چه موقعیت های کاری قرار داشته است؟ سوابق تحصیلی او چیست؟ وکلای حرفه ای، اطلاعات مورد نیاز طرف مقابل را بصورت کامل و شفاف در اختیار او قرار می دهند. این کار به مخاطب کمک می کند تا در کمترین زمان، بیشترین اطلاعات را از طرف مقابل دریافت کند.

همواره اطلاعات خود را به روز نگه دارید

وکلای حرفه ای همواره اطلاعات مربوط به سوابق کاری و تحصیلی خود را به روز نگه می دارند. اگر اطلاعات شما در زمان مناسب به روز نشود، ممکن است فرصت هایی را از شما بگیرید. فرصت هایی کاری که می تواند با ارائه برخی سوابقتان برای شما ایجاد شود. از طرفی، به روز بودن اطلاعات یک وکیل، نشان دهنده پیگیری و تمرکز او است. وکیلی که کارهای مهم خود را مدیریت نمی کند، احتمالاً پیگیری مناسبی از کار دیگران هم ندارد.

آیا باید اطلاعات خود را در سایت متعلق به خود منتشر کنیم؟

یکی از سوالاتی که برای وکلا و حقوقدانان مطرح می شود این است که آیا سایت اختصاصی اهمیت دارد؟ آیا باید هر وکیل ضرورتاً سایت خود را داشته باشد؟ اصولاً وکلای حرفه ای از راهکارهای مختلفی برای مدیریت انتشار محتوا و اطلاعات خود استفاده می کنند.

راه اندازی سایت شخصی

اولین راهکاری که وکلای حرفه ای استفاده می کنند، راه اندازی سایت شخصی است. برای این کار ممکن است شما از یک برنامه نویس استفاده کنید. این کار هزینه بسیار بیشتری دارد اما به هر حال داشتن یک سایت اختصاصی یک مزیت محسوب می شود. سایت شخصی بر خلاف شبکه های اجتماعی، در فرآیند اعتمادسازی مؤثرتر است. ضمناً می توانید برنامه ها و سوابق کاری و حرفه ای خود را در آنجا بارگذاری کنید. البته می توانید از قالب های آماده هم استفاده کنید که به هزینه و زمان کمتری نیاز دارد.

استفاده از سایت های میزبان

وکلای حرفه ای می توانند به جای راه اندازی سایت شخصی، از راهکار دیگری هم استفاده کنند. سایت هایی وجود دارند که شما می توانید محتوای خود را در آنجا بارگذاری کنید. سایت هایی که در حوزه معرفی وکیل به متقاضیان مشاوره حقوقی فعالیت دارند. یا سایت هایی که وکلا و حقوقدانان می توانند مطالب حقوقی خود را در آنجا منتشر کنند. این کار یک حسن هم دارد. عموماً کاربران زیادی از آن سایت ها بازدید می کنند. همین موضوع بازدید از مقالات شما را هم بالا می برد.

چگونه صدر نتایج جستجو را به خود اختصاص دهیم؟

طبیعتاً نگارش یک مقاله یا تولیدمحتوای حقوقی زمان زیادی را از شما خواهد گرفت. بنابراین، باید بتواند به همین اندازه برای شما نفع داشته باشد. وکلای حرفه ای محتوایی هدفمند تولید می کنند. محتوای هدفمند محتوایی است که علاوه بر متن حرفه ای، اصول بهینه سازی هم در آن رعایت شده است. شما باید با یادگیری اصول بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو(SEO)، محتوایی هدفمند تولید کنید. به خاطر داشته باشید، حقوقدانان سه بعدی، هدفمند و حرفه ای تولیدمحتوا می کنند.

برای بررسی بیشتر، ویدئوی زیر از عرفانه محمدی مقدم را مشاهده کنید. شما می توانید دیگر مطالب حوزه «برندسازی و بازاریابی» را از این بخش مطالعه کنید. سایت حقوقدانان سه بعدی مرجع ارائه نکات ضروری در حوزه برندسازی حقوقدانان و وکلا و مذاکره حرفه ای است. با مراجعه مستمر به این سایت، همواره از نکات تخصصی به صورت رایگان بهره مند شوید.

اشتراک گذاری: