وکالت به سبک بن اند جریز: رایگان بدرخشید

وکالت به سبک

وکالت به سبک بن اند جریز (Ben & Jerrie’s) چگونه است؟ ابتدا باید از برند بن اند جریز صحبت کرد. اینکه این برند چگونه فعالیت می کند؟ و اینکه آیا می توان از این برند در حوزه وکالت و ارائه خدمات حقوقی درس گرفت؟ پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید و تا پایان مطالعه کنید.

درباره برند «بن اند جریز»

برند بن اند جریز یک برند خوشنام در حوزه فروش بستنی است! شاید برای شما این سوال مطرح شود که یک برند در حوزه فروش بستنی چه پیشنهادی برای ما دارد؟! آن هم برندی که توانسته است خود را به صد برند برتر کتاب «سلاطین نام های تجاری» برساند. با شناخت رموز فعالیت این برند، می توان فهمید که وکالت به سبک بن اند جریز چگونه است؟

از بستنی تا کاپیتالیسم انسانی

بن اند جریز یک تصمیم مهم گرفت. این برند تصمیم گرفت تا فعالیت خود را از تجارت صرف خارج کند. تصمیم مدیران این شرکت بر این شد تا به فعالیت های خیرخواهانه و نوع دوستانه توجه ویژه شود. بن و جری از مفهومی تحت عنوان «کاپیتالیسم انسانی» یاد می کنند. آنها به کارگرانشان توجه ویژه می کنند. ضمناً بخش قابل توجهی از درآمدشان را صرف امور نوع دوستانه می کنند. اما به این سوال بپردازیم که وکالت به سبک بن اند جریز چگونه است؟

وکالت به سبک بن اند جریز

چگونه می توان از این راهبرد و استراتژی برای وکالت و ارائه خدمات حقوقی استفاده کرد؟ وکالت و ارائه مشاوره حقوقی در دل خود نوع دوستی و فعالیت انسان دوستانه را به همراه دارد. همین موضوع هم باعث شده است که بسیاری این حرفه را از حوزه کسب و کار خارج بدانند. وکالت به سبک بن اند جریز می تواند در سه محور تجسم پیدا کند. اولین حوزه مشارکت مالی مستقیم در امور خیریه و انسان دوستانه است. دومین حوزه ارائه مشاوره حقوقی رایگان است. سومین حوزه می تواند انجام پرونده های حقوقی به صورت رایگان باشد.

مشارکت مالی در امور خیریه و انسان دوستانه

اولین راهکار برای وکالت به سبک بن اند جریز، مشارکت مستقیم در امور خیریه است. بسیاری از وکلا در حال حاضر چنین می کنند. آنها در موارد کوچک و بزرگی در امور خیریه مشارکت دارند. از آزادسازی زندانیان گرفته تا کمک های مستمر به نیازمندان. این امر علاوه بر اینکه در راستای مسئولیت اجتماعی وکلا است، به برندسازی شخصی آنان نیز کمک می کند. البته با این قید که این کمک ها حتماً باید صادقانه باشد. 

ارائه مشاوره حقوقی رایگان

دومین راهکار برای وکالت به سبک بن اند جریز، ارائه مشاوره حقوقی رایگان است. امروزه سایت ها و ابزارهای معرفی وکیل به موکل، این امکان را تسهیل کرده اند. این امکان وجود دارد که شما با مشاوره رایگان، باب مراجعه موکل را باز کنید. خصوصاً برای کارآموزان و افرادی که به تازگی وارد حرفه وکالت شده اند.

وکالت بدون دریافت حق الوکاله

سومین راهکار وکالت به سبک بن اند جریز، وکالت بدون دریافت حق الوکاله است. بخشی از این راهبرد بر اساس وکالت تسخیری و وکالت معاضدتی انجام می شود. اما این راهبرد می تواند به یک راهبرد مؤثر برای وکلا تبدیل شود. نکته مهم اینجا است که وکالت رایگان باید از ابتدا رایگان باشد. بنابراین، اینکه شما نتوانسته اید از موکل حق الوکاله خود را دریافت کنید، ارتباطی به این استراتژی ندارد.

سفیران برندتان از شما می گویند!  

وکالت به سبک بن اند جریز، موکلین و مراجعین شما را به سفیران برندتان تبدیل می کند. وکالت رایگان این مزیت را دارد که موکلین شما را به موکلین وفادار تبدیل کند. آنها تمام تلاش خود را برای معرفی شما به دیگران خواهند کرد. البته باید به خاطر داشته باشید که وکالت رایگان تنها یک استراتژی است. راهبردهای دیگری نیز وجود دارند که در مقالات دیگر مورد اشاره قرار گرفته اند.

جایی که دیگر وکلا نیستند!

وکالت به سبک بن اند جریز به شما امکان می دهد تا در جمع های خاص حضور یابید. امور خیرخواهانه این فرصت را برای شما به ارمغان می آورد. بهترین صفحات روزنامه ها، حضور در مجامع مختلف و شبکه های تلویزیونی، به این وکلا اختصاص می یابد. جایی که دیگر وکلا به راحتی بدان راه نمی یابند. همین مزایا باعث شده است که بسیاری از وکلا به دنبال پرونده های این چنینی باشند. البته انتخاب این پرونده ها و اینکه در چه پرونده هایی رایگان وکالت کنند، خود راهبرد مستقلی دارد.

برای بررسی بیشتر ویدیوی زیر از سیدعلیرضا شکوهیان را مشاهده فرمایید. 

حقوقدانان سه بعدی 

حقوقدانان سه بعدی در کنار مهارت های حقوقی، به برند خود نیز اهمیت می دهند. آنها مهارت های نرم را نیز به مهارت های خود اضافه می کنند. سایت حقوقدانان سه بعدی مرجع ارائه نکات کاربردی در حوزه برندسازی وکلا و حقوقدانان است. حتماً از دیگر مقالات و ویدئوهای این سایت نیز بازدید کنید. 

اشتراک گذاری: