وکالت به رنگ بنفش همراه با «ست گادین»

وکالت به رنگ بنفش

وکالت به رنگ بنفش چگونه است؟ اساساً چرا بنفش؟ علت انتخاب این عنوان، مطالب مهم «ست گادین» در کتاب «گاو بنفش» است. ست گادین بر این باور است که اگر چشمگیر و متمایز نباشید حذف خواهید شد. او برای اثبات ادعای خود، مثالی مهم می آورد. این مقاله به بررسی این مثال می پردازد و به شما کمک خواهد کرد تا متمایز و چشمگیر وکالت کنید. وکالت به رنگ بنفش نیز به همین معنی است.

ست گادین و «گاو بنفش» او

وکالت به رنگ بنفش را باید از مفهوم مثال ست گادین جستجو کرد. البته این مثال محدود به وکالت نمی شود و برای همه کسب و کارها قابل استفاده است. ست گادین در کتاب «گاو بنفش»، مثال جالبی ذکر می کند. او می گوید فرض کنید با خودرو از کنار مزرعه ای می گذرید. ناگهان گاوی را کنار جاده می بینید. او توجه شما را به خود جلب می کند. گاو اول خیلی برای شما جذاب است. گاو دیگری می بینید و همین طور چندین گاو دیگر. کم کم تماشای این گاوها جذابیت خود را از دست می دهد. اما فرض کنید ناگهان یک گاو بنفش ببینید.

این گاو بنفش توجه شما را دوباره به خود جلب می کند. برای شما جذاب است. شما گاوی به این رنگ ندیده اید. آن گاو در خاطر شما باقی خواهد ماند. شاید تنها چیزی که از آن روز به خاطر می آورید، همان گاو بنفش باشد. (البته تا زمانی که تعداد همین گاوهای بنفش زیاد نشود). ست گادین از همین مثال ملموس استفاده می کند. او دوباره تأکید می کند که دوره «همرنگ جماعت بودن» به سر آمده است. همرنگ جماعت بودن یعنی حذف شدن و دیده نشدن. برای دیده شدن باید «متمایز» و «چشمگیر» بود. باید خدمتی چشمگیر ارائه کرد. وکالت به رنگ بنفش هم یعنی همین.

چگونه باید بنفش وکالت کرد؟

وکالت به رنگ بنفش یعنی چه؟ وکالت به رنگ بنفش یعنی فعالیت به نحوی متمایز و چشمگیر. با این کار، شما با کمترین هزینه می توانید جلب توجه کنید. همین موضوع استراتژی ها و راهبردهای «برندسازی و بازاریابی» شما را تسهیل می کند. اگر چشمگیر و متمایز باشید، همه توجه ها را به خود جلب خواهید کرد. وقتی همه وکلا و مشاورین حقوقی به یک شکل وکالت می کنند، شما به دنبال تمایز باشید. اگر می توانید حوزه متمایزی برای خود انتخاب کنید. حوزه ای که ضمن جذابیت و علاقه به آن، درآمد خوبی برای شما به همراه داشته باشد.

اگر امکان انتخاب یک حوزه بخصوص را ندارید، در نحوه ارائه خدمات حقوقی به دنبال تمایز باشید. از نحوه برگزاری جلسات با موکلتان گرفته تا نحوه تدوین لایحه و حضور در دادگاه. وکالت به رنگ بنفش یعنی متمایز و چشمگیر وکالت کنید تا حذف نشوید. به خاطر داشته باشید یک حقوقدان سه بعدی، همیشه بنفش وکالت می کند. یکی از راه های بنفش وکالت کردن هم «وکالت در اقیانوس آبی» است. 

شما می توانید ویدئوی زیر از سیدعلیرضا شکوهیان در خصوص وکالت به رنگ بنفش را نیز مشاهده فرمایید. برای مشاهده دیگر ویدئوهای مربوط به حوزه «برندسازی و بازاریابی» وکلا و حقوقدانان، به این بخش مراجعه کنید.   

اشتراک گذاری: